سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس دانش، باغ بهشت است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :2
کل بازدید :349825
تعداد کل یاداشته ها : 97
103/2/21
11:58 ص
نسخه چاپیارسال به دوستان
با کارشکنی شورای صنفی نمایش
اکران «شور شیرین» با یک روز تاخیر آغاز شد

خبرگزاری فارس: اکران فیلم سینمایی «شور شیرین» با یک روز تاخیر امروز در 14 سالن سینما و پردیس سینمایی در تهران آغاز شد.

خبرگزاری فارس: اکران «شور شیرین» با یک روز تاخیر آغاز شد

سید ابراهیم اصغری تهیه کننده در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: شب گذشته کپی فیلم به سینماها ارایه شد و از امروز با یک روز تاخیر در 14 سالن سینما و پردیس‌های سینمایی اکران شد.

وی درباره اکران فیلم در سینماهای حوزه هنری و آزادی گفت: هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است و امیدواریم بتوانیم با همکاری دوستان در روزهای آتی سینما آزادی و چند سالن سینمای حوزه هنری را داشته باشیم.

وی درباره اکران فیلم در شهرستان‌ها توضیح داد: از هفته آینده اکران فیلم در شهرستان‌ها نیز آغاز خواهد شد.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «شور شیرین» در سالن‌های اریکه ایرانیان، فرهنگ، سپیده، شاهد، ایران، ماندانا، فلسطین، جی، سالن برج میلاد و پردیس ملت، زندگی، راگا، تماشا، شکوفه به نمایش درآمد.

فیلم سینمایی «شور شیرین» با نگاهی به مقاطعی از زندگی سردار شهید محمود کاوه به عنوان تنها فیلم شخصیت‌ محور دفاع مقدسی جشنواره سی‌ام فیلم فجر به شمار می‌آید.این فیلم محصول دو سال تلاش گروه سازنده آن است که با سرمایه‌گذاری فارابی و با حمایت استانداری خراسان رضوی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شده است و توسط بنیاد سینمایی فارابی پخش می‌شود.

این فیلم به مقاطعی از زندگی این شهید بزرگوار به صورت مستندگونه و واقع‌گرا می‌پردازد، جای خالی آن در سینمای ایران به چشم می‌خورد.

«جواد اردکانی» فیلمنامه‌ «شور شیرین» را براساس تحقیقات گسترده‌ای از یکی از هم‌رزمان شهید کاوه و بسیاری از سرداران وقت نوشته است و کارگردانی این فیلم سینمایی را نیز برعهده دارد.

رضا رویگری، ماه چهره خلیلی، حمید عمارلو، شبنم قلی‌خانی، پردیس افکاری، علی کشوری، مهرداد شیرعلی، مجتبی ودودی، منوچهر امیریان، مرضیه شاملو، یاسر حمزه و کمیل سهیلی از بازیگران «شور شیرین» هستند.